dijous, 18 d’abril del 2013

Vinagreta de maduixa {Concurs Mossegades}


M’encanten les ensalades i com que en menjo molt sovint, intent no caure en la monotonia. A l’hora d’elaborar-les hi pos ingredients nous, combin fruita amb verdura, les faig sense una base de lletuga... però també intent variar molt la vinagreta. Va ser així que vaig trobar aquesta vinagreta de maduixa.

Amb aquesta recepta participaré al concurs que organitza Anar de tapes aquest mes d’abril, el tema del qual és elaborar una recepta amb maduixa.
Ingredients
-400g de maduixes netes i tallades per la meitat
-1000g de vinagre de poma
-30g de sucre moreno


Preparació
Posem tots els ingredients dins el pot de la thermomix 20 minuts, a 100º, velocitat 1. En haver passat aquest temps afegim 5 segons a velocitat 4.
A continuació, ho col·lem amb un col·lador fi i ho aboquem dins botelles de vidre.
Deixem que refredi obert i finalment ho tapem per deixar-ho reposar. Ha de reposar com a mínim 1 setmana abans d’utilitzar-se.


Així ja està tot llest per condimentar les nostres ensalades i treure-les a la taula. Ja tenim la nostra vinagreta de maduixa llesta!
Ja m’explicareu quina ha estat la vostra experiència quan ho proveu!

6 comentaris:

  1. Molt bona proposta!! M'agrada molt, ja intentaré posar-la en pràctica! Un besada!

    ResponElimina
  2. Una recepta genial!
    Com que tinc tots els ingredients a casa, demà en faig.
    Petonets de maduixa
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carme! Esper que et surti bé. Jo aquesta setmana la provaré, que ja estarà a punt.
      Una besada!

      Elimina