dimecres, 21 de novembre del 2012

Magdalenes de vellut rosa

Avui us deixaré una aportació d'una amiga meva. Aquest cap de setmana ella va fer aquestes magdalenes i em va donar el seu permís per publicar-les al blog. Són molt originals i em van sorprendre, ja que quan vaig veure el color rosa m'espera un gust a fresa... però no! tenen gust a xocolata!!



Ingredients:
Per la magdalena:
60g de margarina sense sal, fosa
150g de sucre pols (glass)
1 ou
Unes cullerades de cacau en pols (depèn del gust de xocolata que vulgueu que tenguin)
6 cullerades soperes de colorant vermell
1/2 cullerada d'extracte de vainilla
120ml de llet
150g de farina
1/2 cullerada de bicarbonat
1 cullerada i 1/2 de vinagre blanc

Per la decoració de xocolata:
100g de xocolata negre
100g de margarina
125g de sucre glass
2 cullerades de xocolata en pols


Preparació:
1. Posar el forn per encalentir-se a  170º
2. Batre amb la batedora elèctrica la margarina i el sucre fins a tenir una mescla homogènia i esponjosa. Aproximadament 30 segons. Després afegir l'ou.
3. Afegir el cacau, el colorant i l'extracte de vainilla, i batre fins a quedar-te una massa homogènia i vermella.
4. A continuació afegim la llet i quan ho tenim mesclat, la farina.
5. Finalment, només ens queda mesclar-hi el bicarbonat i el vinagre, uns 30 segons. La mescla ens haurà quedat fina i suau.
6. Ho podem repartir dins els envasos i posar-ho al forn 20 - 25 minuts.



Bon dimecres!!


1 comentari:

  1. Mmmmmmmmmmmm! Quina bona pinta!
    I jo fent dieta :(
    M'emporto la recepta per les festes de nadal quan m'oblido de tot!
    Una dolça abraçada

    ResponElimina