dijous, 23 d’abril del 2015

Punts de llibre {Sant Jordi 2015. Dia del llibre}

Avui és Sant Jordi i el Dia del Llibre, per tant és aquell dia que tots els carrers de les ciutats s'omplen de paradetes plenes de llibres i roses. Tot està a punt per la gran diada, però jo aquest any vaig una mica enrrera, per això m'he posat a cercar per la xarxa possibles idees per fer els punts de llibres. Us deixaré les idees que he trobat per si algú encara va com jo :)

N'hi ha de més senzills i ràpids de fer, i d'altres més elaborats que requereixen més dedicació.



















Si no teniu temps de fer-ne cap, a aquesta pàgina en trobareu un per descarregar.
A més, a aquest enllaç podreu veure el que jo vaig fer l'any passat. 

Bona diada a tots! I a gaudir de la lectura


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada