dijous, 8 de maig del 2014

Repte {12 mossegades dolces} - Maig: Mini coca

Ja som el mes de MAIG!! Aquest mes hi ha un objectiu que se m'ha escapat de les mans: poder-se menjar d'una sola mossegada... No es pot menjar d'una sola mossegada, però si que es pot compartir entre sis i menjar-ne una mossegada cada un :)


La recepta base és la coca de poma i nous (aquí i aquí podreu trobar altres presentacions), però llavors la vaig cobrir de xocolata blanca fosa i la vaig decorar amb bolles de xocolata.

Les quantitats són per fer una coca grossa. Jo vaig fer aquestes quantitats, però vaig reservar una part de la mescla per fer la coca petita.


Ingredients
1 iogurt natural sense sucre
2 "iogurts" de sucre
3/4 "iogurt" d'oli
1 cullerada de margarina fosa
4 ous
2 "iogurt" i mig de farina de rebosteria
1 sobre de llevat
1 poma verda
100g de nous
Farina per arrebossar


Xocolata blanca per fondre
Bolles de xocolata





Preparació
En primer lloc cal encalentir el forn.

El primer pas es trossejar la poma dins un plat, afegir-hi les nous i arrebossar-ho amb farina.

Per altra part, mesclam els ous amb el iogurt, el sucre, l'oli, la margarina, la farina i el llevat. Quan ja tenim una mescla homogènia i consistent, li afegim la poma i les nous arrebossades.

Finalment ho posem dins el forn a 180ºC entre 30 - 40 minuts, depèn una mica de forn.


Quan ja és freda, podrem fondre la xocolata (jo ho vaig fer dins el microones), ho aboquem damunt la coca i ho decoram amb unes bolles de xocolata.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada