dissabte, 8 de març del 2014

Repte {12 mossegades dolces}. Març: Fruita deshidratada amb xocolata

M'han passat els dies i ja tenim aquí el mes de març! Amb ell ha arribat el sol i està fent uns dies preciosos! A veure fins quan duraran...

Veig que seguesc complint el meu repte i aquí teniu una nova recepta. Aquest mes també amb xocolata! :)


La xocolata combina molt bé amb la fruita, però amb la fruita deshidratada? La fruita deshidrata és aquella fruita que han deixat assecar i li han tret la seva pròpia aigua, però conserva les vitamines, minerals, proteïnes, hidrats de carboni, sals minerals i fibra. La seva dolçor es nota més, ja que no té l'aigua i s'aconsella menjar-ne menys que la fruita amb la seva pròpia aigua. És una molt bona manera per menjar una "llepolia" però sabent el que menges i amb menys calories.

A Porreres tenim molts d'albercocs i durant la temporada el que es fa és assecar-los, per poder-ne menjar tot l'any. Així que vaig provar de banyar-los en xocolata i el resultat... boníssim! Xocolata blanc i xocolata negre... :)


Quan vaig veure que la xocolata amb fruita deshidratada combinava igual de bé... Vaig provar-ho amb la pinya i les maduixes.


Són ideals per treure amb un cafè o te, per menjar amb un iogurt o per treure a les sobretaules que es fan després de les menjades.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada