dijous, 5 de juliol del 2012

Inici de les vacances

Després d'uns mesos intensos fent, preparant i assajant la presentació dels dos Treballs finals de Màster han arribat les vacances. Les vacances "estudiantils", perque aquest juliol estic fent feina :)
Ja es diu que de la feina en surt el profit, i així ha estat!

Us deix l'enllaç a un vídeo molt original i entretingut que ha fet una professora de secundària que fa una setmana es va quedar a l'atur. Va ser així com va fer un vídeo on mostra el seu currículum i exemplifica de forma gràfica i clara la seva manera d’educar.

Nuria Fusté, El currículum d'una professora d'ESO a l'atur

Esper que tengueu 5 minuts del vostre temps.

2 comentaris:

  1. Caterina,
    a mi també m'agrada l'educació, l'art i la cuina. Buscant algun gelat refrescant, oh, sorpresa! et trobo i em trobo.
    Moltes Gràcies per l'enllaç que has fet des del teu bloc a "Fer de Mestres".
    Petonassos
    Carme

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carme,
      Sí, m'agrada "Fer de Mestres". Dóna moltes idees i ajuda bastant als mestres, sobretot als que tenim poca experiència! :)
      Estic contenta que t'hagi agradat el bloc.

      Besades
      Caterina

      Elimina